الأربعاء، 14 يوليو 2010

تايه

من اكتر من سنتين لما عملت المدونه دي كنت واخد قرار اني اتكلم و احكي عن كل حاجه حصلت في تجربه مريره عشتها لوحدي
و حاولت و زي ماكان في ناس بتهاجم ارائي و افكاري كان بردو كان في ناس فاهمه و متعاطفه
و علي فترات خروج عن الموضوع الرئيسي و فترات توقف و سفر و اكتئاب و فرح كملت علي قد ما اقدر

و بعد كل ده وانا النهارده بكتب لاقيت نفسي مش عارف اكتب ايه او اكمل ليه
مش عارف انا حفيد و لا حستفيد
قليلين منكوا ارو الي اتكتب و عدد اقل شافني بس انا متاكد ان محدش يعرفني حتي الي قعد معايا
احب ااكد لكم ان دي مش حاله اكتأب ولا اي شئ ।

يمكن اكون تعبت من محاربه طواحين الهوا
او الجري ورا سراب

بس اوعدكوا او المتابعين منكم علي الاقل اني مش ههرب زي كل مره بالعكس حرتب افكاري و حرجع اكمل حكايتي بتركيز اكبر و استرسال اكتر

هناك 3 تعليقات:

غادة يقول...

بالتوفيق :]

ابو ريم يقول...

لا يا عم كريم انت ليه تتوه

انت اكيد عندك هدف من المدونة حتى لو كان مجرد الفضفضة

اكيد الفترة اللى انت هاترتب فبها افكارك فترة مهمة

ربنا يوفقك

غير معرف يقول...

ربنا يوفقك

تحياتي