الثلاثاء، 7 يونيو 2011

احلام علي شاطئ الاوهام

مين فينا محلمش من يوم ما خلف باول يوم مدرسه لبنته انا شخصيا كنت بحلم اني اصوره فيديو عشان افضل فاكره طول العمر
لكن طبعا و كالعاده فوقت علي خازوق كبير اوي
وهو انه ياساده اني هوا اه والله هو الست ام طعمه كتر الف خيرها بلغتني باليوم و الساعه و المدرسه الي حتقدملها فيها و رحت زي العبيط لاقيت والله ده الي حصل و مش بكدب في اي حاجه لاقيت مدرسه زباله و مدرسات الله يكون في عون العيال لاني انا اصلا خفت منهم فما بالكوا بالعيال
اول ما ام طعمه تطلع قسيمه الطلاق محدش بيبصلي و الكل يطبطب و يدلع فيها اكني كنت باسقيها العزاب الوان و ده غير النظرات بمنتهي القرف و الاشمئزاز مني
المهم اني لما اعترضت علي المدرسه و مستواها كان الرد الطبيعي دول 400جنيه مصاريف وقالت حتدفعهم هي و لما وضحت انها عارفه ان مقدرتي اكتر من كده و مستعد اني ادفع قالتلي انها حتعمل الي هي عايزاه و لو مش عاجبني ارفع قضيه

فعلا الواطي واطي لو لبسوه سبع بلاطي

هناك 4 تعليقات:

النفس اللوامه يقول...

غريب فعلا رد فعل زوجتك؟
يعني هي مش هاممها مصلحه بنتها؟
انها تدخل مدرسه نضيفه؟
و انت قلت هتتكفل بكل المصاريف؟

مطلق يقول...

للاسف هو ده الي حصل رغم انهم عارفين و متاكدين ان عمري ما استخسرت حاجه في بنتي


و بالمناسبه شوفي خاصيه التعليقات عندك عشان معرفتش اعلق عندك

MǿиY El-Shreef يقول...

انا اتضايقت ! :/

مطلق يقول...

والله زمان يا بنتي انت فين و ايه اخبارك

بالمناسبه انت وضايقه ليه؟؟؟؟؟؟