الأحد، 6 ديسمبر 2009

اسف علي الغياب

ده علي اساس ان حد حس بوجودي اصلا عشان يفتقدني

للاسف لسه بحاول اجيب المواضيع القديمه بس مش عارف
ملاحظ ان جمعيه المرأه المتوحشه صوتهم علي اوي الفتره الي فاتت بس ده بعدهم انا راجع يا بت انت و هي و حوريكوا!!!!!
حتخلوني اسيب البلاي استيشن و اجيلكوا و لانها متعتي الوحيده حاليا و حسيبها عشانكوا فالحساب حيكون تقيل اوي
____________________________________________________________
سؤال للمتابعين فقط .......
اذكر من وجهه نظرك الي متهمش حد اصلا الاختلاف الي انت حسيتوا من يوم ما ابتديت تتابع سموي لغايه دلوقتي؟

هناك 4 تعليقات:

مي يقول...

هههههههههه انت جييييييييييييت يارمضان
حمد لله على السلامة
انا قلت هو راح فين ليكون الستات اغتالوه ولا حاجة بعد الشر يعنى
بصراحة زعلت على حكاية المواضيع بتاعتك بس بجد منهم لله انا هحاول ادور معاك وربنا يسهل
بس متسيبشوالنبى البلاى ستيشن محدش يقدر يعلى صوته وانت موجود ياباشا عيب عليك

اذكر من وجهه نظرك الي متهمش حد
شكرا
ممممم طبعا ميهمكش بس نذييع
بقيت قليل فى كلامك يعنى كلمتين بس دوا بصراحة
خفة دم شوية
بتغيب كتير
بقيت مهتم بالبلاى ستيشن اكتر
اتمنى انك تكون بخير وبجد متابعينك وبنستناك

غير معرف يقول...

اني حسيت اننا في مجتمعين

مجتمع ذكوري .... ومجتمع موش ذكوري

المجتمع الذكوري في ادمغه الناس .... المجتمع اللي موش ذكوري في ادمغه الستات اللي بيعملوا القوانين القضائيه وخلافه

يعني من الاخر عرفت ان في ناس ممكن تتظلم ويكونوا رجاله عااااادي :)
تحياتي

حـــــروف متــبعترة " عــمرو الشــايب يقول...

بص يا بن الناس انتا مش لوحدك الى مطلق
انا اينعم مش اتجوزت بس مش هتجوز و هطلق و نبقى سوا سوا انا معاك مش تخاف مش هسيبك لوحدك لازم نطفشهم الناس الى هما عاوزين مهر وشبكة و شقة نجيب منين نسرق هههههههههههه الحمد لله و كفرة انك خلعت من سجن الزوجية مفيش احسن من الحرية بلا حواز بلا صداع ههههههههههههههههههههه معاك يا معلم و دايس معاك ف اى حوار

غير معرف يقول...

انا متابعاك من زمان ..تقريبا سنه
والاختلاف الوحيد هو انى كل مافكر اطلق جوزى..ارجع فى كلامى احسن يبقى حالى زى حالتك..
او حالته زى حالتك..
او حال بنتى زى حال بنتك...
انا باحمد ربنا انى باتابعك...