الثلاثاء، 16 مارس 2010

ولاد الكلب و ثقافه الهوهوه

انتشرت في الفتره الاخيره ظاهره الغير معرف قليل الادب

وده غالبا بيكون بني جاموس قاعد لابس خازوق و بتاكله اوي لما يشوف اي حد بيكتب و الناس بتناقشه و تحاوره في الي بيكتبه سواء بالاعتراض او التصديق علي كلام صاحب الموضوع

و بالتالي صاحبنا ده ميستحملش فيدخل يشتم و يقل ادبه و لو كان لافف في شويه مدونات يبتدي يوقع الناس في بعضها ده للاسف انسان مريض و مبيحبش نافسه و غالبا بيكون افشل بكتير اوي من المدون الي هو بيشتمه

بس المشكله بجد ان في بنات بتتشتم يعني احنا عادي مش قضيه يعني

ايه ذنب الناس يا ابن الكلب .........................

يعني هم الي غلطانين انهم مش عاملين رقابه علي التعليقات

و عشان ابن او بنت الصرمه الي عماله تشتمني والله انا مش كاتب الموضوع ده عشاني
انا شخصيا ابتديت استمتع بكلامك فعلا

بس نفسي بجد يكون شجاع و يكتب اسمه و يتناقش حتي لو حيشتم بس المهم الكل يفهم و يستفيد حتي من حد ابن شر؟؟؟؟ه زي ده اكيد حنستفيد و نعرف منك اذاي امثالك بيفكروا

انا مثلا الحمد لله اتقال عليا كداب و غاوي شهره

ده انا يا ابن الكلب محدش يعرفي اصلا يعني ممكن اكون اي حد و كمان ممكن اكون مؤلف عظيم لاني عيشت الناس في حكايه من تأليفي

بس والله ياريت ده انا كده اكون مشروع مؤالف تحفه بجد

و ممكن اكون فعلا شخص موجود و بيحكي تجربه حصلت في حياته عشان الكلاب الي زيك يتعلموا يا اهبل يا ابن الاهبل

انا عايزك تعرف انك مش فاهم اي حاجه و صدقتي لو جيت اتكلمت مره و طلبت انك تسمع الحكايه من الاول حقعد احكي ليك انت و الي خلفوك من الاول خالص

مش عشان يهمني انك تصدقني بالعكس انما عشان يمكن تتعلم حاجه تنفعك في دنيتك



في النهايه هي كلمه

انت الي زيك يتزعل عليه و ميتزعلش منه

هناك 6 تعليقات:

misha و lado يقول...

يا مان وما هي في الاخر الا مجرد ضغطات علي ازرار لاشخاص مكبوتين في العالم الحقيقي
كبر دماغك

غير معرف يقول...

ارحم ابونا بقي
اكلت ودنا بما فيه الكفايه

مطلق يقول...

غير معرف

خلاص بطل تدخل عندي يا روح امك

أع ـقل مـ ج ـنـونــة يقول...

ريح نفسك واعمل تحديد التعليقات وامنع اي حد مش مسجل دخول :)

دا اول مرور لمدونتك وجديدة مش اوي ف التدوين فأقبل مروري البسيط

وهدي اخلاقك ياريس :D

غير معرف يقول...

ايه ياعم انت روحت فين
اكيد كل الاخبار اللي عندك تفرح علشان كده مستني حاجه تغم علشان تغمنا
كتك الاقرف
اول مره اشوف راجل بيولول زي النسوان لا وفيك ميزه كمان تاني زيهم


النكد

مطلق يقول...

غير معرف

انت ليه مصمم تخليني اشتمك؟؟؟؟؟

لو مش عاجبك و لا طايقني ليه بتكلف نفسك و تدخل هنا

انت اكيد عارف اني ممكن اعمل تحديد للتعليقات و ساعتها حستريح من القرف الي انت بتقوله

بس الاحسن انك تبطل